ارسال پیامک واریزوجه برای متقاضیان مسکن

آهن پرایس: این روزها که تورم بر جامعه سایه افکنده، قدرت خرید رو به کاهش است و دهک های کم در آمد جامعه برای داشتن منزل شخصی باید با سختی های زیادی دست و پنجه نرم کنند و شاید تنها امید آنها مسکن ملی باشد. اخیرا برای متقاضیان مسکن ملی یک پیامک تحت عنوان واریز وجه ارسال شده است، همچنین بیان شده چنانچه در زمان مذکور مبلغ مورد نظر واریز نگردد نفرات بعدی جایگزینشان خواهد شد. 

خلیل محبت خواه اظهار داشت: میزان مسکن ملی تهران در حدود ۱۵۵ هزار واحد است و برای تامین این ۱۵۵ هزار واحد زمینه آماده شده است و محدودیتی وجود ندارد و این میزان زمین تا دو سال آینده را تامین می نماید و در برنامه های آتی میزان زمین مورد نیز تا ۴ سال آتی نیز تامین خواهد شد.

 ایشان همچنین افزود: تا ۴۵ روز پیش اقدام تهیه زمین در دست اقدامات بود که این مرحله به پایان رسید. در حال حاضر هم طرح ها و مشاوران برنامه مشخص می شوند. البته در برخی مناطق نیز پیمانکاران فعالیت خود را آغاز کرده اند و در حال آغاز کارهای اجرایی هستند.

مدیر کل راه و شهرسازی تهران درباره یکسری از متقاضیان نهضت ملی مسکن در تهران که بلانکلیف مانده اند اظهار داشت : به همه افرادی که واجد شرایط دریافت مسکن ملی هستند پیامک ارسال شده است و اعلام گردیده که نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. همچنین چنانچه به موقع واریز انجام نشود آنگاه نفراتی که در اولویت بعدی هستند جایگزین خواهند شد. 

البته محبت خواه همچنین اضافه کرد: چنانچه کسی واجد شرایط دریافت مسکن ملی می باشد و برای ایشان پیامک ارسال نشده است. می توانند این مساله را طریق سایت پیگیری نمایند و چنانچه نتیجه ای از طریق سایت حاصل نشد آنگاه به اداره راه و شهرسازی مراجعه نمایند. 

خریدمطمئن آهن آلات صنعتی و ساختمانی آهن پرایس 0412

۴۰ هزار واحد مسکن ملی در مرحله اجرایی


آخرین پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تهران به خوبی دنبال می شوند و بالغ بر ۴۰ هزار واحد در مرحله اجرائی هستند که به زودی چندین پروژه دیگر به این رقم اضافه خواهد شد. اظهار شده است که به تعداد متقاضیان استان تهران واحدهای نهضت ملی مسکن احداث خواهد شد. تا کنون تعداد ثبت نامی ها ۹۰۰ هزار نفر بوده است که تقریبا بررسی شرایط آنها رو به اتمام است. 

البته مجددا ثبت نام جدید نیز به زودی انجام خواهد شد. بر اساس آخرین گزارش ها دولت سیزدهم بر اساس قانون جهش تولید و تامین مسکن مصوب شده در مرداد ماه سال گذشته ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی طی ۴ سال در برنامه ها قرار داده خواهد شد.  تا کنون میزان ثبت نام کنندگان حدود ۵/۴ میلیون نفر بوده است که از این میزان ۳.۶ میلیون نفر آنها واجد شرایط بوده و تایید شده اند. از ۱۵ تیرماه مجددا ثبت نام مسکن ملی آغاز خواهد شد که افرادی که واجد شرایط هستند می توانند از طریق سامانه اقدام به ثبت نام نمایند. 

تعداد افرادی که تا کنون برای دریافت تسهیلات مسکن ملی در بانک مسکن افتتاح کرده اند بالغ بر ۵۰۷ هزار نفر است و از این تعداد ۲۹۰ هزار نفر نیز برای انعقاد قرار داد و دریافت تسهیلات مسکن به بانک مسکن معرفی شده اند که ۹۱ هزار نفر نیز عقد قرار داد کرده اند. بر اساس آخرین برآورده ها قیمت هر متر مسکن ملی ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان می باشد و زمان ساخت پروژه ها نیز ۱۸ الی ۲۴ ماه می باشد. 

بنابراین در فاز دوم ثبت نام در ۱۵ تیرماه متقاضیان مجددا می توانند ثبت نام نمایند و امید است وزارت راه و شهرسازی اهتمام خود را برای ساخت هر چه سریعتر این مسکن به کار گیرد و ارگان های ذیربط نیز نهایت همکاری را به کار بندند تا دهک کم درآمد جامعه نیز با این طرح به داشتن آرزوی مسکن خود برسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.