ثبات قیمت پروفیل ها

به گزارش اهن پرایس در تحلیل بازار آهن، روز گذشته مورخ 96/12/14  قیمت روز پروفیل ها در بازار آهن آلات ثابت اعلام شد. از اواسط هفته گذشته، پس از حدود یک ماه نوسان در قیمت قوطی پروفیل ها، کارخانه های پروفیل سازی اقدام به ثبات قیمت هایشان کردند. روز گذشته نیز تقریبا تمام کارخانه های پروفیل در ثبات بسر می بردند و تنها دو کارخانه جهان و پایا قیمت های خود را کاهش دادند.

کارخانه پروفیل جهان که از ابتدای هفته جاری قیمت هایش را ثابت نگاه داشته بود، روز گذشته با 40 تومان کاهش اقدام به فروش محصولاتش کرد. پروفیل کارخانه جهان ضخامت 2/5 روز گذشته با قیمت 2970 تومان به فروش رسید.

کارخانه پروفیل پایا اصفهان نیز همانند کارخانه جهان قیمت هایش را کاهش داد. این کارخانه در اولین روز هفته جاری قیمت پروفیل خود را 50 تومان کاهش داد و روز گذشته نیز 50 تومان دیگر قیمت های خود را پایین اورد. در حال حاضر قیمت پروفیل پایا اصفهان ضخامت 2/5 ، 2950 تومان معامله می شود.

در این بین تنها کارخانه پروفیل گل نرده بود که قیمت های خود را افزایش داد. این کارخانه که در اولین روز هفته قیمت های خود را کاهش داده بود، در روز گذشته اقدام به افزایش قیمت کرد و پس از 30 تومان افزایش قیمت، پروفیل ضخامت 2/5 را با قیمت 3030 تومان به فروش رساند.

آمار بدست امده حاکی از بسته شدن فروش برخی کارخانه ها در روز گذشته می باشد. کارخانه هایی همچون یاران، و هیربد جزء آن دسته از کارخانه هایی بودند که اقدام به قیمت گذاری نکرده و فروش خود را بسته بودند.

به غیر از کارخانه های مذکور، دیگر کارخانه ها روز گذشته را در ارامش سپری کردند. کارخانه هایی از قبیل پروفیل تهران شرق، پروفیل صابری، پروفیل نورد میلاد یزد و چندین کارخانه دیگر از جمله کارخانه هایی بودند که قیمت هایشان از حدود یک هفته گذشته ثابت اعلام شده است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.